מתארגנת לעוד יום עבודה? זה הזמן לבחור את האאוטפיט הנכון ליום עבודה

הופעה לעבודה - מהיכן מתחילים?

אחת מהשאלות עימה נדרשת כל אישה להתמודד מדי יום מחדש היא השאלה: מה ללבוש ליום עבודה? בחירת סגנון תעסוקתי בכל הנוגע לאופנת נשים לעבודה צריכה להיעשות בהתאם לסוג ואופי העבודה ובמקביל למעמדכן המקצועי, כאשר יש הבדל מובהק בין אופנת נשים לעבודה משרדית לבין אופנת נשים המיועדת לעבודה חוץ משרדית.

קווים מנחים לבחירת הלוק הנכון ליום העבודה

כפי שציינו קודם, בחירת הלוק הנכון ליום העבודה חייב להתחיל מהתאמת הלוק לסוג ואופי העבודה שלכן ומעמדכן המקצועי, כאשר לכל סגנון תעסוקתי ישנם מספר קווים מנחים היכולים לסייע לכן לבחור את ההופעה הנכונה בכל יום מחדש, וביניהם:

בגדים לנשים לעבודה

שמרני ולא נועז יתר על המידה

כל אחת מאיתנו רוצה ללבוש את הבגדים הנכונים המחמיאים למבנה גופה ומידותיה, אך כאשר מדובר בבחירת בגדים לעבודה חשוב לשמור על קו שמרני יותר ולא להפריז בלוקים נוצצים או נועזים יתר על המידה.

התאמה לקוד הלבוש במקום העובדה

מקומות עבודה שונים מקפידים על קוד לבוש על אף שהדבר לא מוגדר לעובדים/ות באופן פרטני ומלא, ולכן, חשוב להתאים את פריט הלבוש לקוד הלבוש הרווח במקום העבודה.

נוחות מעל הכול

יום עבודה ממוצע נמשך כ-8 שעות ולכן חשוב שההופעה בה אתן בוחרות תאפשר לכם להתנהל בנוחות לאורך כל שעות העבודה.

סגנונות לבוש יומיומיים לעבודה

סגנון לבוש ליום העבודה יכול להיות סגנון מחויט, קז'ואל, מראה עדין, בגדי בייסיק או כל סגנון אחר, כאשר בחירת הסגנון חייבת להיעשות בהתאם לקווים המנחים המופיעים לעיל ובהתאם לאופי וסוג העבודה ומעמדכן המקצועי.

הסגנון המחויט

סגנון לבוש זה כולל פריטי לבוש שונים כגון: מכנס בד אלגנטי או חצאית מחויטת, חולצה מכופתרת, עליונית מחוייטת, ג'קט או בלייזר, נעלי עקב ועוד.

הסגנון הספורטיבי

סגנון זה כולל פריטי לבוש שונים כגון: מכנסי ג'ינס או בד קליל, חולצות טי שירט או גופיות בייסיק ומעליהן עליונית קלילה, נעלי סניקרס או נעלי עקב.

בגד לנשים לעבודה

טיפ מלא סטייל

לכל סגנון לבוש ניתן להתאים פריטי אקססוריז באמצעותם ניתן לשדרג את הלוק בו בחרתם, וביניהם: שעוני יד, כובעים, תיקים מעוצבים, חגורות ועוד.

TwentySix מציגה: קולקציה מושלמת לעבודה

אצלנו ב- TwentySix חנות בגדי אופנה אופנה לנשים, תוכלו למצוא עשרות פריטי לבוש והנעלה היכולים להתאים לכם לבניית קולקציה מושלמת לעבודה בכל יום מחדש. באתר המקוון שלנו תוכלו לרכוש את כל פריטי הקולקציה החדשה וליהנות ממבצעים שוטפים.