חולמות על הלוק המושלם לכל מקום אליו אתן הולכת? בעמוד שלפניכן תוכלו למצוא מספר טיפים לשילוב פריטי אקססוריז שישדרגו לכן את "הלוק"

מספר מילים על אקססוריז

אקססוריז הם למעשה פריטי אופנה נלווים שמטרתם לשדרג את המראה הכללי של כל אחת ואחת מכן. פריטים אלו כוללים בין היתר: חגורות, צמידים, תיקים, תכשיטים, כובעים, שעוני יד וכדומה, כאשר כל אחד מהם יכול לשדרג בצורה כזו או אחרת את הלוק המושלם עבורכן מכף רגל ועד ראש...

שדרוג הלוק עם פריטי אקססוריז אופנתיים

להלן מספר טיפים מעשיים לשדרוג הלוק באמצעות פריטי אקססוריז הכרחיים:

תיקים

תיקים מעוצבים לנשים מהווים פריטי אקססוריז אידיאליים מכיוון שהם יכולים להתאים לכל אאוטפיט ולכל מקום אליו אתן הולכות: לעבודה, לאירועי ערב, לדייטים ואפילו לחוף הים, ולכן, אנו ממליצים לכל אחת ואחת מביניכן להחזיק בארון הבגדים מספר תיקים מעוצבים היכולים להתאים לכן לכל הופעה.

קליפסות לנשים

כפכפים

כפכפים יכולים לשדרג את הלוק לקיץ הקרוב! יש מגוון סוגי כפכפים כגון כפכפים עם עקב ובלי עקב, כפכפים עם ניטים בגזרת סלים, כפכפים בשילוב פסים בצבעי העונה, כפכף צמות ועוד.

 

כובעים

גם כובעים יכולים לשדרג עבורכן את הלוק, כאשר מבחר כובעים לנשים יכולים להתאים לכל עונות השנה מבחירת כובע קש לחופי הרחצה ובריכות השחייה ועד כובע טנרדי היכול להתאים למסיבות במועדון וכדומה.

 

חגורות

חגורות יכולות להוות פריט אקססוריז נוסף באמצעותו ניתן לשדרג כל הופעה, כאשר סוג ועובי החגורה חייב להתאים לבגד אותו אתן לובשות. כיום, תוכלו למצוא חגורות לנשים בעוביים שונים היכולים להתאים גם למכנסי ג'ינס או בד וגם לשמלות וחצאיות. לצורך העניין, חגורה צמודה יכולה להשלים יופי של אאוטפיט המורכב משמלת מקסי או מיני צמודה.

פריטי אקססוריז במרכז העניינים

פריטי האקקסוריז השונים נועדו אומנם ללוות את הלוק בו בחרתן ולהשלים אותו, אך במקרים מסוימים, פריטי האקססוריז יכולים למשוך את מלוא תשומת הלב ולמעשה להפוך מפריטי אקססוריז ללוק עצמו, לדוגמא: שורט ג'ינס קצר, גרביים ארוכות וצבעוניות וזוג נעלי סניקרס אופנתיות. אפשרות נוספת להבלטת פריטי האקססוריז יכולה להיעשות באמצעות בחירת צבעים מנוגדים בין פריטי הלבוש לפריטי האקססוריז, לדוגמא: בגדים בצבע לבן – פריטי אקססוריז בצבע שחור (אול להיפך) או בחירה של פריט אקססוריז בצבע דומיננטי שגונב את ההצגה.

כובעים לנשים

TwentySix - חנות אופנה לנשים

אצלנו ב-TWENTYSIX חנות בגדי אופנה לנשים בראשון לציון וברחובות, תוכלו למצוא את כל פריטי ההלבשה הנחוצים לכם ללוק המושלם וזאת לצד עשרות פריטי אקססוריז היכולים לשדרג לכן את הופעה. מהיום, אתן יכולות לרכוש את כל פריטי האופנה והאקססוריז שלנו גם בחנות המקוונת וליהנות ממגוון רחב של מבצעים והטבות המוענקים לחברות המועדון שלנו ולרוכשות באונליין.