בדרך למסיבה? זה הזמן להתארגן על האאוטפיט הנכון

בילוי לילי (או בכל שעה אחרת) במועדון מהווה את ההזדמנות האידיאלית עבור כל אחת ואחת מביניכן להביא אותה ב-"יציאה" ולבחור את הלוק הנכון. יחד עם זאת, בחירת הבגדים לבילוי במועדון, מחייב אתכן להתייחס גם לאופי המסיבה וגם לקוד הלבוש הנדרש במועדון.

בגדים לנשים ליציאות

פריטי לבוש שיכולים להתאים לכן

כפי שציינו קודם, בחירת ה-אאוטפיט הנכון למועדון חייב להיעשות בהתאם לקוד הלבוש במועדון ואופי המסיבה, ולכן, לפני שאתן מתחילות להתלבט בין "הופעה" כזו או אחרת לבילוי במועדון, חשוב לבדוק האם קיים קוד לבוש במועדון ואת אופי המסיבה. מעבר לכך, ישנם מספר כללים ברורים בנוגע לפריטי הלבוש שיכולים להתאים לכן, וביניהם:

וותרו על בגדים בעלי בדים עבים יותר (גם במהלך חודשי החורף)
העדיפו מכנס אלגנטי על פני מכנס ג'ינס ארוך או מכנס ג'ינס קצר - אלא אם אתן בדרך לאפטר פארטי בשעות הבוקר המוקדמות, ניתן ללכת עם שורט ג'ינס  
שמלות או חצאיות בשילוב גרביונים יכולים להשלים יופי של אאוטפיט לכל סוגי המסיבות

בכל הנוגע לבחירת הצבעים של הבגד מומלץ שזה יהיה בגד המשלב בתוכו צבע דומיננטי (אפילו מנצנץ) שיוכל להבדיל אתכן מיתר הקהל.

    בגדים טרנדיים למסיבות

    בזמן  שאתן מתלבטות מה ללבוש למסיבה הבאה, חשוב שתכירו את הבגדים הטרנדיים למסיבות מכל סוג, וביניהם:

    מראה קז'ואל

    אתן הכי יפות שנוח לכן, ועל מנת שיהיה לכן נוח לאורך כל המסיבה, מומלץ ללכת על שמלת כיווצים או מכנס פלדפון שחזר לאופנה היישר משנות ה-70 של המאה הקודמת ומעליו גופיה סטאן בכל צבע שאתן מעדיפות.

    המראה המחויט

    למסיבות מסוימות מומלץ שתלכו על המראה המחויט אותו תוכלו להרכיב ממגוון רחב של חליפות המשלבות בין מכנסי בד אלגנטיים ובלייזר אופנתי, כאשר בכל הנוגע לחולצה תוכלו לבחור בין חולצה אלגנטית לבין בגד גוף גופיה.

    המראה הסקסי

    בגזרת המראה הסקסי תוכלו ללבוש שמלות מכווצות הנצמדות לגוף, שמלות מיני סקסיות, חצאיות פליסה, חצאיות מקסי, חצאית מיני, חצאיות כפתורים ועוד.

    בגדי ערב ליציאות

    אקססוריז, כי הכול עניין של סגנון...

    מעבר לעובדה שהבגדים למסיבה במועדון צריכים להיות מותאמים לאופי המסיבה, קוד הלבש במועדון והכללים השונים המופיעים לעיל, חשוב לזכור שבסופו של דבר הכול עניין של סגנון (סטייל) ולכן לצד הבגדים הנכונים בהם בחרתן, חשוב להתאבזר במספר פריטי אקססוריז שיכולים להוסיף לכן המון סטייל. בין יתר פריטי האקססוריז היכולים להתאים למסיבות במועדון תוכלו למצוא: תכשיטים, כובעי עור או ניטים, חגורות שיכולות להתלבש על גבי השמלה או המכנס, תכשיטים ועוד.

    אצלנו ב- TwentySix תוכלו למצוא את כל הבגדים הכי טרנדיים למסיבות במועדונים. לחצו כאן וגלו את הקולקציה החדשה שלנו.